Monday, November 28, 2011

return plane tickets to London / 倫敦來回機票

我在部落格的統計資料裡可以看到陌生人是如何找到我的部落格,今天看到搜尋的關鍵字有「分手禮物」,可是我的那篇po文說的不是和情人分手的禮物。今天下午去米亞田野公園散步時,幫這位苦惱的同學想到了答案,如果你要和情人分手,請送他或她兩人倫敦來回機票和住宿費,在友人的陪伴下,他會發現這個城市太美麗太有趣,很快就會忘了你給的傷痛。

I can see how strangers stumble upon my blog in the blog statistics. Today I saw the keywords "goodbye presents." Well, but in that entry, it is not about what gifts to give to ex-lovers. This afternoon when I went for a walk in Myatt's Fields Park, I thought of a perfect answer for the stranger inflicted by the question. If you are to break up with someone, please give him two sets of return plane tickets to London and cover all the expenses. In the company of a good friend, your ex will find this city too beautiful and too fantastic to remember you.



















6 comments:

shangyu said...

我真的好愛London的秋天喔!
美到無法用言語形容 :)
阿淳,請替我們好好地用力地享受那兒的生活吧!

Grace Tan said...

這篇又讓我更嚮往這個城市!

Jasmine said...

已經有了紐約我愛你跟巴黎我愛你,
不知道倫敦我愛你哪一天會上映啊??

shaggy said...

不是分手也可以去嗎?

Weichuen You said...

shangyu: 有啦,放假之後可以去比較多地方幫大家看看!

豆豆:這真是個充滿著各種活動又有美景的城市,可是我也很想念台北啦!

子榕:等我戀愛了片子就開始了:)

阿吉:熱戀的單身的都可以來!

Bean said...

我也想念台北!

那單身的可以結伴成行去找你啦:)