Tuesday, March 13, 2012

waiting / 等待


倫敦的花越開越漂亮,每天太陽公公都笑嘻嘻的,我很幸運地在這裡度過了美好的秋冬春。

More and more flowers are in bloom in London. Every day Mr. Sun smiles happily upon the city. I am very lucky to have spent beautiful autumn, winter and spring here. 

可是小方等我回家等得望穿秋水,我們還要幫他倒數我在倫敦剩下的日子。

But Von anticipates my going home so earnestly. We even count down my remaining days in London for him. 


這幾天我們家的嘉蕊妹去愛爾蘭旅行了,我每天一個人去散步看星星等著她回來。

Jazel went to Ireland a few days ago. I go for a walk and watch stars by myself, waiting for her to come back...

2 comments:

Julian Murmur said...

自從知道幾號的機票後等待也開心!謝謝你的小書!我真的很喜歡~菁菁也是歐:))

Weichuen You said...

想到可以回家,那些有的沒有的問題都不重要了!

你如果之後感到很寂寞,就把它拿出來作伴喔:)