Saturday, June 11, 2011

Curlier / 捲髮人


A-one和我說了Kelly的蘿蔔人,我想我也可以來個捲髮人,第一份實驗品就是薛吉三年前託我設計的帽子,終於靈感在三年後降臨,做完之後我們在咖啡店裡就玩起自拍來了,原來少女們都是這樣玩的啊!

A-one mentioned the Carrotor designed by Kelly. It dawned on me that I can come up with my Curlier figure. The first experiment is the cap Shaggy asked me to design three years ago. Finally, I am blessed with an inspiration three years later. Then we can’t help taking silly photos with the cap on in the café, which gives me an opportunity to experience how it feels to be a young girl again…

6 comments:

shaggy said...

我的不捲的捲髮上可以戴上捲髮人帽,夢想就達成了! 謝謝你

Weichuen You said...

看你們戴著帽子拍的照片更可愛!

A-one said...

我還要再跟你拍!!我的直覺告訴我,你與蘿蔔人會有緣份!

Weichuen You said...

像是成為蘿蔔人的姊妹嗎?

捲髮人的帽子已經送出去了,目前等著看誰要請我做地二頂呢!

Grace Tan said...

我那天和薛吉四處尋找都還沒有看到空白的帽子! 我會繼續尋找的!

我要請你畫第二頂呦~~~~~ 捲髮人真是太可愛了!

Weichuen You said...

等你喔!