Tuesday, May 29, 2012

Camberwell memory 3 / 坎貝爾回憶 3




因為速寫的關係,克里斯汀肉舖的伙計們都認識我。周日早晨我在肉店裡速寫的一個小時,有很多有趣的發現,例如屠夫的手是很值得觀察的部位,還有他們和顧客的互動,我很謝謝他們讓我待在店裡,最後我買了全世界最棒的牛排,黑髮少年還給了我小小的折扣,在送給他們的卡片封面上我寫了:克里斯汀肉舖是我在坎貝爾最喜歡的一家店。

Because of sketching, the people at Christine's all know me. During the hour I spent sketching in the shop, I had many interesting discoveries. For example, I love to observe the butchers' hands. Also, their interaction with the customers was very interesting. I thanked them for letting me stay inside. In the end I bought "the best steak in the world," and I even got a little discount. On the envelope of the cards given to them,  I wrote, "Christine's, my favorite shop in Camberwell." 








他們也是F4啊!

See if you can recognize any of them in person when you go to Christine's next time! 

2 comments:

shangyu said...

被妳視為市最喜歡的一家店,肉舖裡的人一定倍感榮幸!

呵呵...,新版F4,還真是幽默 :)

Shorty修替他娘 said...

在肉店裡速寫?!
一定很有趣吧!?