Sunday, October 31, 2010

My Tiffany


小方從這個秋天開始去蘇荷美術教室上課,每周用不同媒材創作,我常常會問他當週做了甚麼,這是第一次我親眼看到他的作品,本來以為他只是借我看看,想不到這是要送我的禮物,很簡單但很貴重、來自一個四歲小男生的真誠。



Von has started to take art lessons in Soho Art. He is taught to create with different media every week. I often ask him about the classes, but this is the first time I get to see his artwork in person. I am even more surprised to learn that he means more than lending it to me for a glimpse. It is meant as a gift for me, a simple yet precious one from a sincere four-year-old boy.


2 comments:

Shorty修替他娘 said...

大阿姨好傷心喔
都沒禮物可以收
嗚嗚~~

Weichuen You said...

你都不知道我投資多少感情成本啊!