Saturday, June 13, 2009

visualization / 我的樣子

攝影:Kay小姐 / photo taken by Kay

因為和自己那麼近,我有時看不清楚自己的樣子,這時候就得透過別人的鏡頭來一探全貌。

Because I am too close to myself, I can't always see me well. Then I have to resort to others' perspectives.

這是我的樣子,這是我要過的生活‧‧‧

This is how I look, this is the life I am leading and dreaming of every day...

6 comments:

shaggy said...

你有偷偷先收過桌子對不對!

哈哈 我好不上道噢!
好啦~認真的歐巴桑最美麗=..=

eL said...

原来你在这里度过了许多华丽的午后。MIRAGEE,好久不见,你还好吗?

呵呵

Weichuen You said...

shaggy: 這桌子很亂啊!你睜大眼睛看看!

eL: 我很好,你收到我的書了嗎?我好久以前就寄出去了!

eL said...

MIRAGEE,我還沒回到家呢,不過,我剛才問過媽媽.
就是還沒收到你的書呀!還在路上吧?或許.

eL said...

Miragee, I`m so moved by the little book you sent to me!

小小的书册,大大的感动!

太开心了!谢谢你啊

Weichuen You said...

eL: No sweat. You sent me a book too remember? I am glad you like it!