Wednesday, February 28, 2007

Bali of Three / 巴里島,三個人

不知道是因為靈感源源不絕,所以每次旅行回來之後,總是要拖上好一段時間才能確實紀錄旅途裡的種種。我的巴里島手記,來得有些晚,不過一切都在進行中,請你用耐心的腳步,等待我慢慢的出稿。

要感謝同遊的友人小蕙和世界上最可愛的司機楊朵,讓我的旅行如此美好。

It always takes me ages to start my carnet of voyage after returning from a trip. A beautiful reason for this is that my inspiration hardly stops flowing, if you may excuse my boldness to say so. My comics "Bali of Three" comes a little bit late, but I am making progress on a daily basis. Please be patient for my snail-pace update.

I want to thank my favorite travel companion Huei and the most adorable driver in the world, Yanto, for making my trip so full of laughter and tears...

6 comments:

Marc said...

Don't worry about your pace, the wait is always worth it for me!

And I'm always amazed how you can make water look so good with so few lines. You're awesome!

harlequinpan said...

想像在旅行社看到這幅畫.....報名吧!
千萬別掛在學校的電梯口對牆..... ;)

Weichuen You said...

Marc: You're such a nice fan:-). Well, I think I still have much to learn when it comes to painting water. However, practice is always necessary!

Harelquin: 就是不看到這個也要報名旅行團!為什麼不要掛在電梯口對牆?

Anonymous said...

你最近有靈感嗎?
可以請你在我自製的小盒子上作畫嗎...
(沒時間的話就不麻煩了)
分了班...好少看到你喔!!><
但我還是常來這裡看喔!

Weichuen You said...

小金:為什麼沉默呢?你可以先把盒子給我,等我有靈感就可以畫上去啦!前幾天不是碰到我嗎?我的行蹤沒有那麼不明啦!

Anonymous said...

真的嗎!!!謝謝你~~~

很多話不能一吐為快...所以沉默