Sunday, January 06, 2008

Provence / 普羅旺斯

普羅旺斯,在冬天的台灣。

Provence, a Taiwan, en hiver.

5 comments:

Liang-hui said...

也就是說台北今年的冬天很美麗囉?

Anonymous said...

風景是不錯啦
其他部分可以再好一點
我會更happy的

Weichuen You said...

time lag: 其實普羅旺斯是清境的一家民宿,因為不是百分百滿意,但我又挺喜歡裡面的裝潢,還有對我心境上的影響,所以我就沒有說得很清楚。

kay: 因為我們的水只是忽大忽小,所以我的創傷沒有那麼深,但我想服務真的可以更好!不過謝謝你囉,我們美麗的旅行社長夫人!

Ms. Domingo said...

Nice postcards! Hello, it's Loraine from San Jose. I just got your postcard today! I have a blog of my own located under my very own domain. The pictures look nice by the way! :]

Weichuen You said...

Thank you Loraine! The scenery is even better if you get to see it in person!