Friday, May 30, 2008

Wanda's room / 汪達的房間

小蕙從英國帶回來的禮物之一就是泰德當代藝術館的空白明信片,博物館請參觀的民眾寫下博物館裡找不到的好點子,拿到明信片時,我想也不想,我要記錄和小方的美好時光!

One of the gifts Hui brought from England is the empty postcards offered by Tate Modern. The museum asks visitors to write down what is missing from the Tate timeline. When I got the cards, I knew right away what I was going to record--the beautiful time I have with Von!

這是三十一歲的我和兩歲的小方在房間裡熱舞的樣子,每天我們對於共舞的時光都很期待。誰說不能和小朋友談戀愛呢?

This is how we (Wanda, 31 + Von, 2) dance in my room. Every day, we are looking forward to the dancing time. Who said that we can't fall in love with little children?

7 comments:

Liang-hui said...

小方年紀輕輕的,就已經是熟女殺手了,果然有過人之處啊!

Weichuen You said...

其實小朋友的魅力比熟男還令人難以抗拒啊!

Anonymous said...

Wanda姨~~
哇!我好喜歡那些在圖畫裡跟妳跳舞時蹦出來的朵朵花朵喔!這會讓我腦海裡又想起了一首首從妳房間所飄來的樂曲.旋律.....
我又要衝去找妳了喔!Let's dance~~

Weichuen You said...

每天看到你的時候,就是我最開心的時刻了!

Anonymous said...

看得大阿姨都羨慕啦
天天與小方共舞

constance wong said...

That's so sweet! :)

Weichuen You said...

kay: 那你就常來吧!這小子其實是很好搞定的!

constance: I can't help it. The baby is too cute!