Sunday, October 11, 2009

Black Holes / 黑洞

每個人都有黑洞,我要到心裡的黑洞晃一晃,出來的時候對它們說:怎麼樣,我還是白的!

Black holes dwell inside everybody. I want to take a tour to mine, and when I emerge, I will say to them: even though I roll and turn in all that black, I still come out of you white and unpolluted!

5 comments:

shaggy said...

可以對黑洞說我還是白的感覺真驕傲!
外婆加油

eL said...

每個人的外婆都要對黑洞說我還是白的.YEAH!

Weichuen You said...

shaggy: 那可是要一點點掙扎的啦!

eL: 是每個人,不只外婆!

sorrowyu said...

一陣子沒來了, 但是, 妳逐漸抓到插畫的刺點了!!對!就是班傑明的靈光, 所謂的刺點!

Weichuen You said...

真的嗎?可是我自己卻說不太出來我有甚麼改變!讓我再掙扎看看!

你最近好不好啊?