Sunday, September 28, 2008

a long journey through dark forests / 穿越森林的漫漫長路


5 comments:

fallher said...

最後好像趾高氣昂的走出來了XD

這小子沒事啦
我還在那邊放在心上老半天
哈哈

我最近只要乖乖念書日子就會過得不錯;)

阿淳 你說阿財是不是側臉很好看嗎?

shaggy said...

噢!是小紅帽老闆=ˇ=
(我竟想著:帽子要很大...)
穿越森林後,可以開party啦!

啊!多了一天假,一定很開心:)


吳小姐,你可不可以不要一直強調「側臉」,
感覺像顏面神經失調一樣...

Liang-hui said...

我昨天才看了"into the wild",對大自然有種潛在的恐懼感,除了野外求生的能力外,還要有九命怪貓的運氣才能全身而退,那接下來就是福氣啦.

Callipygia said...

Wow, I love these! I still come by from time to time and check up on my favorite "little room", hope you are having a wondrous year...

Weichuen You said...

Penny: 幹嘛這麼說呢?我也是經過一番掙扎的啊!

有嗎?我有說阿財側臉好看這種話嗎?

shaggy: 是很愉快,但是明天上課要用飆的了!

你真的側臉顏面神經失調嗎?

小蕙:但是人生不免有那種進入大自然、甚麼都不知的階段啊!

Calli: Thanks for coming! I have undergone certain things lately, but I've come out ok. I think only the medium of pencils can express how I feel:-).

How've you been? This year has been kinda dramatic for me, but I am enjoying it. I mean, there are always new things under the sun right?