Sunday, March 27, 2011

Leaving traces of memory / 留念


鋼琴被搬走了,不過是到我最愛的小方小楷家,我也開始整理書櫃了,裡面滿滿的英文小說是我的青春寫照,,我想在和他們分手之前畫一張圖於書的背脊上-小楷喜歡坐在鋼琴上俯瞰窗外的風景,我希望自己也能時時有這樣的視野。

Our piano was moved away and sent to Von and Kai’s. I have started to sort through shelves of novels in English, which are such a precious symbol of my youth. I’d like to draw something on the ridges of the books before parting ways with them—Kai loves to sit on the piano and overlook the view outside the window. I hope to take such a perspective all the time.

5 comments:

shaggy said...

這真的是很棒的留念!

Anonymous said...

老師要加油喔
我們會很想你

Weichuen You said...

shaggy:就是自己開心嘛!


謝謝妳,我會努力的!

Shorty修替他娘 said...

包包已經買到手哩
就等著跟妳約出去^^
有家不能回的感覺真奇怪啊!

Weichuen You said...

Kay: 下個星期以後我們就可以約在信X區見面啦!