Saturday, December 02, 2006

Hormone 8 / 荷爾蒙 8

My passive attitude came near to freaking out my mama. She decided to put not only her nose but also her hands and feet into my love hunt. Oh, that was my dear blind date book! However, because of my age and self-dignity, there were never many entries. "Big son of the Chen family/ engineer/33 yrs old/ 170 cm, 55 kg" It looked like we were blessed with a superb candidate for my future love! Even Miss Hormone couldn't help exclaiming, "What a fantabulous opportunity!"

6 comments:

纖毛蟲 said...

雖然不忍心潑荷爾蒙小姐的冷水, 但是--170 cm, 55 kg...
啊, 男生這種規格跟本大叔是同一等級的, 難道不覺得太瘦了嗎?

Anonymous said...

我覺得還不錯耶
跟他相親看看嘛~~

承雲子 said...

陳家大兒…
諸君不要,我要!

Weichuen You said...

我看了大家的留言,深深地覺得各位實在太認真啦!為保護當事人,所有的個人資料都經過處理,所以圖中的資訊純屬虛構!喂!看一看好玩就好,也不要給我什麼建議,我只是畫來嘲諷自己,大家開心就好!

Anonymous said...

歐呵呵 荷爾蒙女王的眼睛在閃閃發光呢!!!
我可以感覺的到接下來可能會變身成大野狼

Weichuen You said...

哈哈,薛吉真是越來越了解我啦!