Thursday, December 07, 2006

Hormone 11 / 荷爾蒙 11

Miss Hormone flew on cloud nine, and I danced day and night. "Hey look! What happened?" "It seems that we are landing...on the ground!" "Where is our Mr. Right?" "I ain't see him..."

8 comments:

constance wong said...

oh o...

Marc said...

Indeed: uh oh! I wonder where he is...

Weichuen You said...

I know this strip is kinda disappointing, but c'est la vie:-). (Maybe I should avoid being so realistic sometimes...)

Anonymous said...

恭喜修成正果!

Anonymous said...

(我是小孩子不知道該說什麼才好...|||)
我們班下星期就要去詩朗市賽了呢
我最近有放幾張小圖上去
有空去看看吧:)

harlequinpan said...

這畫面很像吃角子老虎吧!?
大概我累到眼花了?
再拉霸一次!會不會掉下來...
一堆男人

Anonymous said...

哈哈,harlequinpan 的形容好生動!!

Hey Weichuen, 超久不見的!
這荷爾蒙系列真的是太生動啦~
好幾次笑倒在電腦螢幕前:D
miss you so much~!

Weichuen You said...

Louis: 可是我什麼也沒有得到啊!有啦,這兩幅漫畫的靈感‧‧‧

小美女:沒關係,年紀到了你就會有領悟了。

Harelquin: 哪裡有那麼好的拉霸機,我要去買!

Patty: 我也超想你的,快回到我的生命來吧!